tisdag 17 mars 2009

Tisdag 17 mars!

Idag har det varit vackert väder så passade på att vara ner till "västanpåsidan".... Kameran hade jag såklart med mej och en och annan ny bild blev det =D.

Annars börjar nya hallen och farstun bli klart. Exakt 9 lister kvar så är vi klara med det... Pust! Listarbete är nog det värsta som finns, tror jag...

På lördag dra vi igång vardagslydnaden i Korsnäs, Lotta och jag. Får se hur många som dyker upp och hur länge intresset finns kvar hos deltagarna...




Heeej, det där var min pinne...


Du kan inte ta mej...


Du långöra... JAG bestämmer!


Haha, jag är snabbare än dej...



Neiti - Iih, usch när tvättade du tänderna senast?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hääj! :D Försenade gratulationer åt er på 1-års dagen!!! :D

He låter som om ni sku byri vara klar me remonteringen...? Hur i vääden e he möjligt!?! Ni får koma hit å å remonter så vi sku få bastun fäädi nangang... :D :D

P.s Neiti e jätte söt fortfarand... Å hon har växt san jag såg en sist.

Kramisar Jenni & co

Kati sa...

Hejsan!

Roligt att se du har hittat hit =)

Tackar för gratulationerna...

Nejnej, inte blir vi klara i första taget... Bara nya hallen och farstun blir klar nu. Sen har vi ju badrummet, bastun, yttransidan, nya ingången (en trappa), altan, vinden och källaren kvar... Så nog finns det att göra ;) Sen kan vi börja fundera på att komma och hjälpa till ;) Ni har väl tid att vänta sisådär 5 år =).

Visst har Neiti växt sen du såg henne sist. =)
Men måst nog hålla med om att hon e söt =D