torsdag 19 augusti 2010

Unga damer och skogspromenader...

Får väl börjar med att gratulera Neiti som fyllde 2 år den 16.08.2010. Tycker det var just vi hämtade hem den lilla söta valpen med stora tassar och stora öron. Numera har vi en ung dam (dock med stora tassar och långa öron) =D.


Igårkväll hade vi en helt underbar kväll. Sambo och jag packade hundarna i bilen och först blev det en skogspromenad.






Sen så åkte vi ner till sommarstugan med alla hundarna så de fick simma och leka av sej efter det.
Tror jag låter bilderna tala för sej själva. Dock finns bara en bråkdel av bilderna här på bloggen resten kan ses HÄR!














Prövade oxå få några bilder av mina orkideér. Kan ju tillägga att jag har absolut ingen grön tumme och är mäkta stolt över att jag har fått en att blomma om redan andra gången och en att blomma om. Den tredje så har haft blommor ända sedan jag fick den i... var det nu mars 2010??



3 kommentarer:

cockettsriccardo sa...

Många härliga bilder med en massa hund bus. Visst e livet toppen när man har kompisar att busa med.
Å va fin orkiden är med älskar den sorts blomma.
Ha det gott!
vov & tass Ricco & Towe

Eddie & Dino sa...

Hejsan!
Härliga bilder med låg sol, påminner åtminstone mig att hösten är i antågande. Flickorna verkar trivas ilag :)

Kati sa...

Roligt att ni gillar bilderna. Fotograferingen har blivit ett stort intresse vid sidan om hundarna =)

Jag är väldigt tacksam att alla våra hundar kommer så bra överens som de gör. Samt att de kan godkänna att andra hundar oxå kommer in i flocken. Vilket underlättar då man har gäster som oxå har hundar med sej =)